Fredag v 28+4

God morgon!
 
Ser ut att bli en riktigt fin dag idag! Klockan är strax 08, och jag ska iväg till barnmorskan.
Igår var jag upptagen hela dagen, det var nämligen en väldigt nervös dag för oss men allt gick bra och nu har Jim äntligen fått sitt körkort! WOHOO!! =) Nu behöver jag inte oroa mig för vem som ska köra till förlossningen, haha... Men jag lär inte få se så mycket av bilen i fortsättningen för Jim vill ut och köra hela tiden =)
 
Såhär ser magen ut idag!
 
Jag tror att det börjar bli lite trångt där inne. Han rör sig på ett helt annat sätt nu och sparkarna har börjat kännas mer obehagliga och onda. Nu är det inte många dagar kvar innan jag går in i vecka 30 och det känns som ett slags delmål i graviditeten. Det är bara 79 dagar kvar till bf nu dessutom! Tiden har verkligen gått hur snabbt som helst. Jag kan fan inte fatta det. Har redan varit gravid i mer än 200 dagar! SJUKT!
 
Byxorna jag försökte sy igår blev inge bra alls. Det hela slutade med ett raseri-utbrott som hette duga och ett par byxor som bara var halvfärdiga. Jag tänkte kanske ge det ett nytt försök idag.. =)
 
Hörs senare! Ha en bra Fredag =)


Kom ihåg