Måndag



Vilken dag. Det började med att vi skulle till BVC och träffa en ny läkare angående en otäck knöl Theo har på ryggen. Jag har varit lite orolig men försökt att inte tänka så mycket på det. Som tur är så verkar det vara något helt ofarligt, ett kärlnystan , "smultronmärke under huden". Vi ska ändå få tid för ultraljud bara för att vara helt säkra.

På fredag skulle Theo få tremånadersvaccinet men nu när vi ändå var där så passade dom på lina gärna. Jag är extremt rädd för sprutor så jag stod utanför och mormor fick vara med Theodor. Han skrek ingenting han var jätteduktig. Nu ligger han och sover tätt intill mig.

Jag var även hos min barnmorska på efterkontroll och allting såg fint ut. Fick utskrivet minipiller och tog cellprov. Känns nästan lite sorgligt att behöva hämta ut minipiller. Jag ska erkänna att jag längtar redan efter att bli gravid igen. Men det får vänta. Inte riktigt läge för en till just nu även om jag vill. Haha! 

Tänkte börja packa och rensa lite inför flytten imorgon. Om jag orkar. Ska ju ändå regna så det är väl bäst att passa på.

Nu ska jag pussa på min fina unge och sova! God natt! 


Kom ihåg