Haft en underbar vecka.

Varit dålig på att uppdatera men farmor och faster har ju varit på besök så jag har haft fullt upp. Dessutom har vi haft fullt sjå med att försöka sälja lägenheten. Vilket vi har lyckats med! 

Veckan har varit jättemysig och vi har haft en himla tur med vädret. Vi har mest bara umgåtts och pratat en massa. Men även varit på lite utflykter bland annat till läckö slott och även till vår nya lägenhet och tittat. 

Min farmor har alltid massa spännande historier att berätta från kriget eller från alla resor hon varit på. Min farfar jobbade för RAF så dom flyttade i princip runt hela jorden när min pappa var barn. Jag älskar att höra alla historier! 

Theodor fick en bok om vår klan och så fick han också min farfars kilt-nål med klanens emblem. Jag ska spara dom sakerna och ge till Theo när han är äldre. 

Idag var jag på secondhand och fyndade ett jättefint pottskåp som jag ska måla vitt och ha i nya lägenheten. Imorgon ska jag och Idae på loppis och leta linneskåp till Theos rum. 

Vad har alla andra gjort i veckan? 


Goding i keps. 

1

Wow vilken fin kille du har!!!! Super söt! Mitt absoluta favorit / bästa/ all time hotel är encore som är en del av wynn i lasvegas men har andra favoriter med ska göra ett inlägg om det :-) tack för idéen har blogg torka hahaha bamsekramar!


Kom ihåg