God morgon :)

Natten har funkat sjukt bra! Han har vaknat prick var tredje timma för att äta, och han har somnat om direkt efter! Idag känner jag mig någorlunda utvilad. Hur ofta vaknar era små på nätterna? 

I början var Theodor en riktig pappagris. Han ville bara vara hos mig för att äta, sen var det pappa som gällde. Nu är set tvärtom. Nu vill han vara klistrad på mig dygnet runt och han skriker så fort pappa bär honom. Gulligt att han vill vara hos mig men ganska påfrestande samtidigt. Inte lätt att alltid ha en bebis klistrad mot sig liksom.

Nu vill jag ha tips på bra gravid/mammabloggar! Så roligt att följa andra. När jag var gravid följde jag massa andra gravida på instagram och det har varit så kul att följa och se när alla får sina små :) och se hur dom växer också, är helt galet! Så ge mig era bästa tips :)

Ha en fin dag allihopa :)


Kom ihåg