Jag är tillbaka!

Alltså jäklar. Det är typ flera månader sen sist jag skrev ett inlägg. Jag vet inte vad som hände men jag tappade suget totalt. Jag hade världens lättaste graviditet men mot slutet blev det skitjobbigt. Inget speciellt så sett alltså, bara tungt, varmt, jobbigt och tiden gick så sjukt jävla långsamt. 

Nu är jag tillbaka och ska försöka hålla igång med bloggandet. Mest för min egen skull. Nu är jag iallafall mamma! Lilla Theodor tittade ut fredagen den 13e juni. Det datumet vi räknade ut från början beräknat på sista mensen. På RUL blev vi ju förflyttade till 15e juni. 

Ska bli kul att börja blogga igen, livet är så roligt och spännande nu med en bebis. Nu måste jag hänga tvätt medans Theo sover men jag kanske skriver ett roligare inlägg sen! 




1

Vad roligt ! Grattis till lilla Theodor (älskar namnet) ! :)


Kom ihåg