rensa och sortera

 
Har hållt mig sysselsatt en stund med att sortera bland bebisens kläder. Bebisen kommer att ha sina kläder i ett brio skötbord/byrå (kombinerad) men den var liksom överfull så jag fick göra plats i min egna garderob och lägga in de större bebiskläderna där sålänge. Så nu ligger 50/56 i byrån och alla andra storlekar i min garderob. Jag har ju köpt i alla möjliga storlekar, det är bra så att han har att växa i. Och när jag ändå hittar saker på rea så är det ju dumt att inte köpa det. Tillexempel så hade Åhlens massa rea där massa plagg bara kostade 19:- styck och sedan halva priset på det. Så ungefär 10:- plagget, då tycker jag att det är helt okej att köpa på sig en del. Hellre för mycket än för lite kläder tänker jag. Det dyraste klädesplagget jag har köpt är nog en vinteroverall, den kostade 189 kronor.. Så ja. SÅ shopping-galen är jag inte haha. Och massor av alla kläder har han ju fått i present också såklart!
 
Finns det någon som läser bloggen som också bor lite trångt? Hur har ni gjort med skötbord och allt sånt?
Jag köpte mitt på REA (hahaha) det hade kostat drygt 3000:- och jag betalade 1500:-. När bebis har växt upp så tar man enkelt bort en del så blir det en vanlig byrå. Såhär ser den ut:
(bilden hittade jag på google.)
 
Jättesmart grej tycker jag! =)

1

Du får ju ta kort på det du shoppade ;) Vilka fyndpriser!

Vi bor i en 2a på 56kvm. Lite trångt kommer det att bli ang bebisens kläder och leksaker.
Men allting går!

Svar: Ska ta kort på grejerna :D vi bor också i en tvåa på 56 kvm! Men som du säger, allting går! Vi ska flytta till nåt större om ett år eller så (planerar vi iallafall!) :)
Michelle


Kom ihåg