Tisdag

Då var det Tisdag och jag är galet trött. Bebis drog igång ett jäkla gympa-pass lagom tills jag skulle sova, och han slutade inte föränn runt 02. Jag brukar kunna sova ändå men nu var han helt galen, gjorde kullerbyttor och sparkade mot revbenen. Hur jag än låg i sängen så gjorde det ont eller så fick jag svårt att andas. Det slutade med att jag fick försöka somna sittandes men det funkade inte heller. TILL SLUT lugnade han ner sig så att jag fick somna.. Men jag vaknade halv fem igen för då skulle Jim upp och jobba.. Sen sov jag till halv åtta. Haha.
 
 
 
Idag kom min mamma hit och drack kaffe och vi passade på att tvätta lite saker i källarens grovtvättstuga. Typ överkast och sånt. Sen tog vi en sväng på stan och tog en glass på Nostalgeek. Väldigt fint där som ni kan se:
 
 
Idag har jag också varit duktig och deklarerat så nu är det bara att vänta på att pengarna ska rulla in, HAHA..
 
Har ni deklarerat än? Vad har alla gjort idag?


Kom ihåg