Vecka 27

Idag går jag in i vecka 27! Det är bara 97 dagar kvar till bf! Woho! 

Det står i min app att vid denna tiden mår dom flesta gravida som bäst! Men jag måste erkänna att jag mår sämst hittills under graviditeten. Jag har iofs haft en väldigt smärtfri och enkel graviditet, jag har inte mått illa och spytt en enda gång tillexempel. Men NU, tycker jag att jag mår skit om man jämför med dom tidigare 26 veckorna. Men mycket beror nog på att bebisen blir större och tar mer plats. Inte konstigt att man mår lite konstigt när alla inre organ flyttar sig för att göra plats. Ont i magen har jag också ganska ofta och inatt trodde jag på riktigt att jag skulle föda men det visade sig bara vara en fis.... Hahahah.


Såhär ser magen ut nu. Tänk att han ligger där inne vår son. Det känns ju helt sjukt. En helt ny människa. Hälften mig, hälften Jim. Kan börja gråta när jag tänker på det för det känns så fint bara.

Nu ska jag åka till Ullared! Lägger nog upp bilder osv på det jag köpt senare idag :)



Kom ihåg