God morgon!

Imorses klockan 05 vaknade lillen med ett vrål och tårarna bara sprutade. Jag tror att han drömde mardrömmar? Är det ens möjligt för en tremånaders? Jag menar, vad finns det att drömma om? Han har ju inte varit med om särskilt mycket i sitt liv och definitivt inga läskiga saker? Haha.
 
Nu tar han sin dagliga "efter-frukost-vila" och jag tar min vanliga morgonkaffe i lugn och ro. Så skönt!
 
Idag är det tänkt att jag ska tvätta några ryamattor som jag fyndat av en kompis. Tänkte dra över dom med högtryckstvätten, borde väl funka?
 
Vad har ni andra för planer idag?

1

Min lille (nu store) körde också sådana vrål tjut. Ja minns att jag då blev livrädd o nästan slet upp Elias för å få han till bröstet men tillslut märkte ja att ungen faktiskt sov.. O antagligen drömde något. O ja då väckte honom ;D //trött morsa


Kom ihåg