Jag är tillbaka.

Herregud vad längesen jag skrev här. 

En snabb uppdatering om oss;
Theodor blir 9 månader på fredag och det är full fart på honom. Vi har haft ett par riktigt kämpiga månader eftersom att han inte sovit överhuvudtaget knappt. Vill inte gå in mer på det men vi är på rätt väg nu med sömnen! 

En liten lillasyster kommer titta ut i augusti. Det kommer skilja ganska precis 14 månader på Theodor och lillasyster. Alldeles perfekt om ni frågar mig! 

Annars händer det inte mycket. Vi bor på landet nu och trivs jättebra och det ska bli så skönt med vår! 

Finns några av mina gamla läsare kvar? Uppdatera mig om vad som händer hos er nu! 

Theodor


Lillasyster 


1

Hej
Jag följde dej ett tag på Instagram tills du försvann, vi har söner i nästan samma ålder...tittade igenom gamla kommentarer på min egen blogg och såg en kommentar från dej och blev då nyfiken hur de är med er nu för tiden...gud va Theo har vuxit och blivit fin! Å grattis till kommande lillasyster!!
Ha de bra
Kram


Kom ihåg