19e Augusti

Nu har jag funderat i flera dagar på om jag ska stänga ner bloggen eller om jag ska ta tag i den och blogga ordentligt. Letat ny bloggportal också men hittar ingen som verkar särskilt bra så jag stannar nog här. Alltså jag skulle kunna blogga tio gånger om dagen om jag bara hade haft tid. Tid är något jag inte riktigt har längre. Folk verkar tro att "vadå, klart du har tid, du är ju ändå bara hemma hela dagarna..?" Ja riktigt så funkar det ju inte att vara mammaledig tyvärr. Visst att man går hemma, men man passar även upp på barnet konstant. Just nu är Theodor inne i en väldigt klängig period. Han vill bli buren dygnet runt. Ja det är sant. Inatt sov han 1 timma och idag på hela dagen har han väl sovit max 1,5 timme.
Men, jag ska ta mig i kragen och verkligen försöka bli bättre på det här med bloggandet. Nu har vi börjat få lite mer fasta rutiner här hemma också (Theodor är 9 veckor och 4 dagar), och nu vet jag ungefär hur han fungerar, man fick ingen instruktionsbok på BB tyvärr, haha. Men nu vet jag på ett ungefär när han vill äta, vila, leka och allt annat.. Så kanske blir det lättare att blogga nu..
 
Nu är sommaren över. På riktigt. Vad har jag gjort denna sommaren? INGENTING. Det är konstigt.. Jag brukade fara och flänga all over the place.. Nu har jag inte gjort ett enda dugg och det har ändå varit den bästa sommaren i mitt liv haha! Vad har ni gjort i sommar?
 
Bjuder på en liten Theo!
 
 


Kom ihåg