God morgon


Jag har varit vaken sen 04. Spelat candy Crush, ätit, vart uppe och kissat typ tio gånger.. Haha. Nu är klockan halv åtta och jag funderar på om det ens är värt att försöka somna eller om jag lika gärna ska gå upp och göra frukost? 

Det har blåst halv storm hela natten här! Jag hörde häromdagen att det skulle bli SNÖ idag dessutom?! Alltså nej tack. Det är ju vår nu. Ingen mera snö.

Idag har vi två kalas på schemat. Det ska bli roligt. På det ena kalaset bjuds det på Thai-mat! 

Vet ni att jag en gång gick till en psykolog och han försökte ge mig tips på hur man skulle göra och hur man skulle andas när man inte kunde sova? Skitsvårt att förklara hur han menade, men man ska visualisera en fyrkant i taket också ska man andas in i det ena hörnet och ut i det andra, in i bästa och ut i nästa, samtidigt som man följer fyrkanten med ögonen. Det blir typ som hypnos för ögonen och tillslut somnar man. Funkar INTE! Dock fanns det ingenting den där dåren sa/gjorde/försökte som fungerade på mig så jag slutade gå dit. Jag gillar inte psykologer. Dom är säkert jättetrevliga men jag gillar inte tanken på att någon sitter och tjänar en jävla massa pengar på att bara lyssna/anteckna om personers (personer som dessutom mår dåligt) problem. Dom skrattar ju hela vägen till banken. Men den som mår dåligt asgarvar ju inte direkt. Den får bara ett stort hål i plånboken. Men det finns ju såklart dom som älskar sina psykologer också. Jag har tyvärr haft oturen att bara träffa idioter, haha!

Nej. Frukost kanske? Eller?! 







Kom ihåg