Mina favoritappar.

 
Här är en lista på mina 3 bästa gravid-appar:
 
1. Babygruppens Gravidkalender.
Detta är min favoritapp för den innehåller mest tycker jag.
Information vecka för vecka, men inte bara vad som händer med bebisen utan också vad som händer med mamman och även tips för pappan/partnern varje vecka. Jättebra statistik visar den också, hur många % du gått, hur många dagar du gått och hur många dagar som är kvar osv.

2. Pampers Hello Baby
Jag gillar denna appen till min iPad, för där kan man se bebisens verkliga storlek vecka för vecka.
Den innehåller också massa bra info varje vecka men jag tror inte den är lika rolig på en telefon tyvärr.

3. What to expect.
En rolig liten app med MASSA information för den som vill ha.
Det finns videos för varje vecka, middagstips, diskussionsforum och massa mer!
 

Sen har jag även 1177 Gravidapp och Familjelivs Gravidguide men dom är ganska tråkiga om jag ska vara ärlig.
Jag brukar googla varje vecka för att läsa på vad som händer med bebisen och hur den utvecklas.
 
Känns helt sjukt att jag redan går in i vecka 27 imorgon.
Känns som det var igår som jag läste i appen om bebisen i vecka 5,
då var embryot bara 1 MILLIMETER långt.
Hallå eller? Nu är han typ 34 centimeter.
Jag kan inte fatta att det kan bildas en helt ny person på bara 9 månader.
Kroppen är fan helt otrolig.
 

Vilka appar tycker ni är bäst?


Kom ihåg