Mysig kväll



Ikväll lagade jag kycklingfajitas med vitlökssås! Sjukt gott! Och till efterrätt lite vattenmelon. Nu ligger vi i soffan och känner när bebis sparkar som en galning. Så mysigt! 

Imorgon ska jag försöka mig på att sy de där baby-byxorna jag skrev om tidigare. Jag köpte ett enkelt blått tyg bara för att prova och se om jag klarade av det. (Jag är ingen pysslig människa alls, så det är inte säkert det blir särskilt bra alls!) om jag lyckas så kommer jag köpa lite fler tyger och sy fler byxor :)

Tyget jag köpte för att sy lakan till vagnen är ett ljust tyg med moln på! Jättesött och jag ska nog sy ett örngott i samma tyg.

Hur har ni bäddat i er vagn? Berätta gärna! :)

1

Åh gud vad gott med vattenmelon!! Måste köpas!

Jag har inte bäddat barnvagnen pga katterna, samma med spjälsängen.. så tråkigt

Svar: Samma här, har inte packat upp sängen än och vagnen står hemma hos mamma ett tag :/ längtar tills man kan börja förbereda!
Michelle

2

Så gott med melon :)

3

Åh..Åt också det idag, så dundrans gott! Extra smarrigt nu när de är vår :)


Kom ihåg