Torsdag

Hoppas att alla har en bra dag! Jag vaknade klockan 8 och var helt utvilad. SKÖNT. Men jag låg kvar i sängen och pratade med magen i en timma innan jag gick upp, haha. Idag har jag varit hos min Morfar och fikat och kollat i en bok full av bilder från förr i tiden, hur stan såg ut då och sånt. Jätteintressant! Nu har jag precis käkat lax med citronsås, kokt potatis och ärter, och det är så jäkla tråkigt väder så jag planerar att stanna inne resten av dagen. Tänkte plocka fram strykjärnet och stryka lite dukar och sånt. Ganska lagom tidsfördriv.
 
Imorgon är det dags för extra mätning av sf-måttet. Vad hade ni för mått i vecka 27+ ? Jag känner själv att det har vuxit rejält sen sist så jag är inte särskilt orolig men jag vågar inte ta ut segern i förskott så att säga. Vore läskigt att bli skickad på TUL eller nåt. Håll tummarna imorgon bitti!
 
 


Kom ihåg